Asystenci

mgr ANNA BARWIK
Asystent w grupie 5-latków. Jest absolwentką Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, gdzie ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika o specjalności animacja społeczno-kulturalna. 
20161008 008
KATARZYNA BUBER-HARRISON
Asystent w grupie 4-latków. Ukończyła Szkołę Policealną w Rudzie Śląskiej na kierunku Terapeuta Zajęciowy. Odbyła kurs wychowawcy kolonijnego. 
20160206 040 333
BARBARA CIEŚLAK
Asystent w grupie 3 -latków.
20160130 227 326
MONIKA DOPIERAŁA
Asystent w klasie 3. Studentka psychologii.
20160130 068 301
LIDIA DRYKA
Asystent w grupie przedszkolnej 4-latków. Jest absolwentką Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Sycowie, gdzie uczyła się w klasie o profilu biologiczno-chemicznym. Ukończyła kurs dla wychowawców kolonii wraz z kursem pierwszej pomocy. Uwielbia polską poezję oraz zajęcia artystyczne. 
20160213 37 350
AMANDA GOLEC
Asystent w klasie 2. Ukończyła szkołę średnią jako technik informatyk.
20160130 164 314
MAŁGORZATA GUTRAL
Asystent w klasie 4. Ukończyła Liceum Ogólnokształcące o profilu ogólnym. Lubi czytać i gotować. Kocha stare kino.  
 20160903 001
ZUZANA HANSON
Asystent w grupie 4-latków. Pochodzi z Czech. Ukończyła szkołę ekonomiczną, kształcąc się na kierunku manager restauracji i hotelu. Interesuje się literaturą i sportem. Pracuje jako asystent nauczyciela w jednej ze szkół podstawowych w Accrington. 
 20160130 078 303
ELŻBIETA KIELANOWSKA
Asystent w grupie 3-latków. Ukończyła Liceum Ekonomiczne w Koszalinie oraz pięć semestrów Akademii Rolniczej w Szczecinie. Jako drużynowa prowadziła drużyny zuchowe.
 20160130 224 325
MAREK KORTA
Asystent w klasie 2. Ukończył technikum budowlane o profilu budownictwo ogólne. Jego hobby to sport.
 20160130 167 315
KATARZYNA KUKULSKA
Asystent w grupie 4-latków. Ukończyła Policealną Szkołę Informatyki i Administracji w Bielsku-Białej. Interesuje się fotografią i lubi czytać książki. 
 20160130 100 305
ANETA LIPIŃSKA
Asystent w klasie 3. Ukończyła Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w Trzebiatowie, a po maturze ukończyła Policealne Studium Zawodowe w Gryficach na kierunku finanse i rachunkowość.
 20160213 31 347
mgr EMILIA MACIASZEK
Asystent w Zerówce. Absolwentka Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi, gdzie na Wydziale Zarządzania ukończyła specjalizację rachunkowości zarządczej uzyskując tytuł magistra. 
 20161008 010

mgr KATARZYNA MAZUREK 
Asystent w klasie 4. Jest absolwentką 5-letnich studiów magisterskich o kierunku filologia polska o specjalności nauczycielskiej, które ukończyła na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. W Polsce uczyła dzieci w szkole podstawowej i gimnazjum. Jest miłośniczką poezji i teatru. 

 

 20160903 005
KAMILA MITTEK
Asystent w grupie 2-latków. Ukończyła liceum ogólnokształcące, następnie studiowała pedagogikę resocjalizacyjną. 
 20160130 074 302
mgr MAŁGORZATA MOKWA
Asystent w klasie 3. Magister filolofii angielskiej oraz zarządzania finansami. Absolwentka surdotyflopedagogiki. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy nauczycielskiej. 
 
mgr IWONA MÓRAWSKA
Asystetnt w klasie 3. Tytuł magistra uzyskała na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, gdzie studiowała na kierunku towaroznawstwo o specjalności organizacja krajowego i międzynarodowego obrotu towarów.
 20160130 156 312
EWELINA PATELCZYK
Asystent w klasie 1. Ukończyła Bałtyckie Centrum Kształcenia w Sopocie i otrzymała dyplom technika administracji. Była asystentką w naszej szkole, a następnie nauczycielką w grupie przedszkolnej 3-latków.
 20160130 026 297

mgr inż. MIROSŁAWA PRUS
Asystent w klasie 1. Ukończyła Politechnikę Poznańską na kierunku Inżyneria Środowiska, gdzie uzyskała tytuł magistra inżyniera. 

 

 20160903 002
JOANNA REMIŚ
Asystent w grupie 2-latków. Ukończyła Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Legnicy, zdobywając tytuł licencjata na kierunku praca socjalna. 
 20160130 086 304
SYLWIA ROSIŃSKA
Asystent w zerówce. Posiada wykształcenie średnie. 
 20160130 123 308
MAGDALENA SKROBIŃSKA
Asystent w klasie 1. Absolwentka Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Szczawnie Zdroju. O swej pracy mówi: "Wspaniała jest świadomość, że dzięki tej szkole, choć daleko od ojczyzny, możemy przekazywać naszym dzieciom język i wiedzę o Polsce. Cieszę się, że jestem częścią polskiej szkoły".
 20160130 010 295
JUSTYNA SZAJER
Asystent w grupie 3-latków. Ukończyła Policealne Studium Ekonomiczne o profilu bankowość w Żaganiu. Lubi pracę z dziećmi, a wolny czas spędza z rodziną.
 20160130 219 324
ANDRZEJ TRELLA
Asystent w klasie 1. Ukończył Technikum Samochodowe w Poznaniu. Jest szczęśliwy, że swoją pracą na rzecz szkoły może pomóc w rozwoju intelektualnym i patriotycznym młodych Polek i Polaków w naszej szkole. Uwielbia sport - zwłaszcza piłkę nożną i jazdę na rowerze
 20160213 24 343
AGNIESZKA TRUTKOWSKA
Asystent w klasie 5. Studiowała pedagogikę. Pracowała jako wolontariusz, prowadząc zajęcia taneczne, plastyczne i teatralne, a także pomagając w organizacji wielu projektów na rzecz dzieci, m. in. festyny, ogniska. Pracowała również w Dziale Rahabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 
20161008 009
KATARZYNA WILUSZ
Asystent w klasie 2. Z wykształcenia jest technikiem technologii żywienia. Była wolontariuszem w szkole w Polsce, gdzie udzielała się w zerówce i klasie 1 w jednej z słupskich szkół podstawowych. 
 20160227 006 354
SYLWIA WÓJCIK
Asystent w klasie 1. Ukończyła Technikum Agrobiznesu w Człuchowie. Zdobyła kwalifikacje NCF Health and social Care oraz ukończyła kursy NCFE: Dementia, End of Life, Infection Control. 
 20160130 042 299
AGNIESZKA ZARZECZNA
Asystent w zerówce.
 Agnieszka Zarzeczna
Więcej w tej kategorii: Rada Rodziców »

Czytelnia Rodziców

  • Dziecko jest jak walizka - znajdziesz w niej tylko to, co wcześniej tam włożyłeś
    W procesie wychowania dziecka rodzice napotykają różne kryzysy rozwojowe. Pierwszy określany mianem buntu dwulatka jest trudny, bo niespodziewany. Rodzice bardzo często mają poczucie, że ktoś podmienił ich słodkiego bobaska na dziecko wrzeszczące, kłócące się i mówiące wciąż "nie". Ostatnim kryzysem związanym z dzieciństwem jest z kolei okres dojrzewania. Te dwa…
  • Rola szkoły w rzeczywistości polonijnej
    Czym jest szkoła? W większości nie kojarzy się nam ona zbyt dobrze. Jest jakimś molochem, gdzie każdy walczy o swoje (choć często uczy współpracy). Nie mam zamiaru szkoły oceniać. Ani na plus ani na minus. Wybór każdego rodzica. ALE U dzieci dwujęzycznych za granicą sytuacja ma się inaczej. Placówka polonijna…
  • Jak zachęcić dzieci do mówienia po polsku
    Rodzice mówią do nich po polsku, one odpowiadają w języku angielskim. Doskonale rozumieją, co się do nich mówi, jednak nie chce im się odpowiadać w tym samym języku. Najbliższe koleżanki Ani, uczennicy 5 klasy, to Polki, ale spotykając się, między sobą i tak rozmawiają po angielsku. Trudno się dziwić -…

Nasi partnerzy

krzewimy CommunityLanc      logo swp napis      logofootbalacademy     znaczek podaruj okragly400

PolskaMacierzSzkolnaslavicadance logo m      GiL logo      konsulatmanchestergodlo z podpisem        gramydladzieci elogopeda  v4 artistic Small

 

 

AGP logo